2 عضو جدید هیات امنای موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی منصوب شدند

6005b2e9cb61c_2021-01-18_19-40

رییس جمهوری بنا به پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی با صدور احکام جداگانه‌ای، مسعود پزشکیان و محمد رضا مخبر دزفولی را برای مدت چهار سال به عنوان "عضو هیات امنای موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی" منصوب کرد.

در حکم حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به مسعود پزشکیان و محمدرضا مخبر دزفولی آمده است: در اجرای بند(۸) و تبصره ماده (۴) اساسنامه موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی مصوب ۱۳۸۱.۰۲.۳۰ شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، بنابر پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی و با عنایت به تخصص و تجربیات مفید جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «عضو هیات امنای موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی» منصوب می‌شوید.

روحانی افزود: توفیق شما و سایر اعضای محترم را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مرمت عمارت وثوق‌الدوله به پیمانکار واگذار شد

د ژانویه 18 , 2021
شهردار تهران در پاسخ به تذکر رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، از واگذاری مرمت عمارت وثوق‌الدوله به پیمانکار خبر داد. متن پاسخ پیروز حناچی به تذکر افشین حبیب‌زاده به این شرح است: «موضوع مرمت بنای مورد اشاره از طریق استعلام قیمت به شرکت مهندسین مشاور نقش آوران توس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000