سفارت آمریکا خواستار خروج شهروندانش از افغانستان شد

سیاسی/ بین الملل 60058d320d6a7_60058d320d6aa سفارت آمریکا در کابل از شهروندان آمریکایی در افغانستان خواست که به دلیل احتمال افزایش حملات تروریستی این کشور را ترک کنند.

سفارت آمریکا در کابل نسبت به بدتر شدن اوضاع امنیتی افغانستان هشدار داد و از شهروندان آمریکایی که به افغانستان سفر کرده یا در این کشور اقامت دارند توصیه کرد که هرچه سریع‌تر این کشور را ترک کنند.

در بیانیه سفارت آمریکا آمده است: طی هفته‌های اخیر حملات تروریستی، آدم ربایی و دیگر اقدامات جنایی در سراسر افغانستان بیشتر و بیشتر شده است.

سفارت آمریکا در کابل در ادامه تأکید کرد که هتل‌ها، مجتمع‌های مسکونی‌، مقر سازمان‌های بین‌المللی، سفارتخانه‌ها و سایر مکان‌هایی که خارجی‌ها از جمله آمریکایی‌ها از آنها بازدید می‌کنند از جمله مکان‌هایی هستند که بیشتر در معرض خطر هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ساخت اولین گوشی با دوربین هشت گانه توسط یک شرکت چینی

د ژانویه 18 , 2021
شرکتی چینی حق اختراع یک گوشی با دوربین هشت‌گانه را به ثبت رساند. مدتی است که تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در حال تمرکز برای بالا بردن کیفیت دوربین گوشی‌های خود هستند و این موضوع به عرضه گوشی‌های هوشمند با دوربین‌های چندگانه منجر شد. ارتقا گوشی‌های هوشمند صرفا به دوربین یا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000