ابتلای سرگئی لاوروف به کرونا

سیاسی/ بین الملل 60057f28d60be_60057f28d60c1 وزیر خارجه روسیه امروز (دوشنبه) از ابتلای خود به ویروس کرونا و بهبودی پس از آن خبر داد.

«سرگئی لاوروف» در جریان یک کنفرانس خبری در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای برای واکسن زدن دارد یا نه، این خبر را داد و گفت: «در بدن من پادتن وجود دارد، چرا که به شکل خفیفی به کرونا مبتلا شده بودم. اما به تازگی فهمیده‌ام که متخصصین کسانی که بهبود یافته‌اند را نیز به واکسینه کردن خود توصیه می‌کنند. این مسأله را دیروز فهمیدم و به زودی با پزشکان مشورت خواهم کرد.»

واکسیناسیون عمومی و رایگان در روسیه از امروز آغاز شده است و تمامی گروههای مردمی که مایل به دریافت واکسن «اسپوتنیک وی» یا «ابی واک کرونا» باشند را شامل می‌شود.

واکسینه گروههای پرخطر و کادر درمانی از دهم دسامبر ۲۰۲۰ آغاز شده و در ۱۳ ژانویه گذشته ولادیمیر پوتین خواستار آغاز تزرق عمومی واکسن شد.

مقامات روسیه امیدوارند که در عرض یک سال ۶۰ درصد جمعیت این کشور را واکسینه کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کشف و شناسایی مواد شیمیایی سمی در بندر بیروت

د ژانویه 18 , 2021
سیاسی/ بین الملل کارشناسان آلمانی این مساله را رصد کردند که شرایط هولناکی در انبار کردن مواد شیمیایی شدیداً سمی در بندر بیروت وجود دارد. میشل فینتلر، رئیس کارشناسان مدیریت کالاهای خطرناک در شرکت آلمانی هوبنر در زمینه مدیریت و سرمایه گذاری اعلام کرد که مقادیر زیادی از مواد سمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000