کشف و شناسایی مواد شیمیایی سمی در بندر بیروت

سیاسی/ بین الملل 60057f3b72ac8_60057f3b72aca کارشناسان آلمانی این مساله را رصد کردند که شرایط هولناکی در انبار کردن مواد شیمیایی شدیداً سمی در بندر بیروت وجود دارد.

میشل فینتلر، رئیس کارشناسان مدیریت کالاهای خطرناک در شرکت آلمانی هوبنر در زمینه مدیریت و سرمایه گذاری اعلام کرد که مقادیر زیادی از مواد سمی و قابل اشتعال در آنجا از چند سال قبل ذخیره شده است و تدابیر امنیتی ویژه برای حفاظت از این مواد صورت نمی‌گیرد.

فینتلر تصریح کرد که مواد شیمیایی در برخی مواقع باعث پوسیدگی کانتینرها و بطری‌ها شده است و در نتیجه، این مواد نشت پیدا کرده‌اند و این مواد از آنجا به دریا رسیده‌اند و نشت پیدا کرده‌اند.

شرکت هوبنر با همکاری با شرکت کومبی لیفت آلمان مسؤول بیرون کشیدن ۵۲ کانتینر حامل مواد شیمیایی از بندر بیروت و رهایی امن از این مواد است.

مدیریت بندر بیروت این دو شرکت آلمانی را مسؤول این ماموریت بعد از انفجار بیروت در اوت گذشته کرده بود.

فینتلر تصریح کرد که برخی از کانتینرها که حامل مواد شیمیایی هستند، از ۱۰ یا ۲۰ سال قبل در بندر بیروت قرار داشته و وضعیت هولناک بی‌سابقه‌ای در انبار کردن این کالاهای خطرناک وجود دارد.

فینتلر تصریح کرد که زمین در منطقه بندر بیروت در سطح بالایی آلوده شده و باید با عمق بین سه تا چهار متری، لایروبی شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ارتباط عاشقانه مایکل بی جردن با دختر استیو هاروی

د ژانویه 18 , 2021
مایکل بی جردن که به عنوان جذاب‌ترین مرد جهان انتخاب شده بود و لوری هاروی، دختر هنرپیشه هالیوود به طور رسمی رابطه خود را علنی کردند. مایکل بی جردن و لوری هاروی روز یکشنبه با یک پست اینستاگرامی عاشقانه، برای اولین بار به طور رسمی رابطه خود را علنی کردند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000