امیر کویت استعفای دولت را پذیرفت

سیاسی/ بین الملل 60057111f21ba_60057111f21bc امیر کویت امروز (دوشنبه) استعفای کابینه را پذیرفت و این کابینه موظف است تا زمان تشکیل دولت جدید، به صورت موقت به اداره امور بپردازد.

نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت استعفای دولت را که هفته گذشته توسط نخست وزیر به وی ارائه شده بود، پذیرفت و از کابینه خواست تا زمان تشکیل دولت جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

امیر کویت روز چهارشنبه هفته پیش میزبان صباح خالد الحمد الصباح، نخست وزیر کویت بود و او استعفانامه خود را تقدیم امیر کرد.

سخنگوی دولت کویت نیز روز سه شنبه اعلام کرد، بعد از اعتراض نمایندگان پارلمان کویت به ترکیب دولت در حالی‌که یک ماه از تشکیل آن می‌گذرد نخست وزیر میزبان وزیرانش بود و آنها استعفانامه خود را به نخست وزیر تقدیم کردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکسن کرونای ایران و کوبا در اسفند وارد "فاز آزمایش انسانی" می‌شود

د ژانویه 18 , 2021
رئیس انستیتو پاستور ایران از آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای کوبایی ــ ایرانی در اسفند ماه خبر داد. دکتر علیرضا بیگلری در برنامه "طبیب" با اشاره به اینکه واکسن کرونای ایران و کوبا اسفندماه وارد فاز بزرگ آزمایش انسانی می‌شود، اظهار کرد: مردم ایران سال‌هاست که به واکسن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000