اعزام ۳۰۰ سرباز روسی به حسکه سوریه

سیاسی/ بین الملل 60054df76ef04_60054df76ef07 منابع از اعزام ۳۰۰ سرباز روسی به استان حسکه برای تقویت مراکز نظارتی و کمک به نظارت بر آتش‌بس و کنترل اوضاع خبر دادند.

دیمیتری سونتسوف، مسئول مرکز نظارت مشترک روسیه و سوریه گفت: حدود ۳۰۰ سرباز روسی به استان حسکه برای تقویت مراکز نظارتی اعزام شدند. یگان‌های ما وارد یکی از مراکز نظارت مشترک در این استان شدند و مأموریت آن‌ها کمک به آرام کردن اوضاع در این منطقه است. وظیفه نیروهای ما نظارت بر آتش‌بس و کمک به ساکنان محلی است.

در این راستا نیروهای کرد مورد حمایت آمریکا مسیرهایی را که مناطق تحت کنترل آن‌ها در شهر حسکه را به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه وصل می‌کند، بستند. این اقدام همزمان با آن صورت گرفت که نیروهای ترکمانی مورد حمایت ترکیه مجددا آب شهر حسکه را قطع کردند.

به گفته منابع نیروهای سوریه دموکراتیک(قسد) به دستور ارتش آمریکا تمام ایست‌ها و مسیرها را بستند و مانع ورود خودروهای حامل مواد غذایی برای محله‌های محاصره شده حسکه شدند.

این اقدام با خشم ساکنان مواجه شد. به گفته منابع دولتی سوریه این اقدام در راستای جنگ روانی نیروهای قسد و ارتش آمریکا با هدف به زانو درآوردن ساکنان محلی به ویژه با نزدیک شدن زمان انتقال قدرت در آمریکا و افزایش خشم مردمی و انتفاضه عشایر در حومه شرقی دیرالزور و الجزیره سوریه است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ماشینی که از چاقی رنج می‌برد/ عکس

د ژانویه 18 , 2021
«اروین وارم» مجسمه ساز اتریشی مجموعه آثاری با عنوان «خودروهای چاق» را در انتقاد از سبک زندگی مصرف‌زده و فست‌فودی خلق کرده است. مجموعه «ماشین‌های چاق» با استقبال زیادی بین مخاطبان در طیف های مختلف مواجه شده است. اروین وارم یکی از بزرگترین مجسمه سازهای اهل اتریش است. وی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000