تظاهرات علیه نتانیاهو در اسرائیل وارد سی امین هفته شد

سیاسی/ بین الملل 6003c8c1cb5f0_6003c8c1cb5f6 صدها نفر شنبه شب در تل آویو و قدس برای سی‌امین هفته متوالی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل تظاهرات کردند.

صدها نفر در تل آویو و قدس اشغالی علیه نتانیاهو دست به تجمع و اعتراض زدند.

معترضان خواستار استعفای نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محاکمه او به اتهام فساد و وضعیت بد اقتصادی شدند.

جنبش «پرچم های سیاه» که مسؤول برگزاری این تجمع های اعتراضی است، اعلام کرد تا زمانی که نتانیاهو و اعضای کابینه اش به خانه هایشان بازنگردند، به تظاهرات خود ادامه خواهند داد.

روز جمعه نیز تظاهرکنندگان علیه فساد در قرارداد خرید زیردریایی ها از آلمان که موسوم به پرونده «رسوایی زیردریایی» است، اعتراض کردند.

براساس این گزارش، معترضان در تل‌آویو با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن نوشته شده بود «ما خواستار شفافیت‌ سازی هستیم»، شعارهایی علیه بنیامین نتانیاهو سر دادند.

هر هفته مناطق مختلف فلسطین اشغالی صحنه تظاهرات علیه نتانیاهو است.

کابینه نتانیاهو به سبب سوءمدیریت در مقابله با شیوع کرونا، زیر تیغ تیز انتقادهای شدید ساکنان سرزمین‌های اشغالی قرار دارد، به طوری که این رژیم در مقایسه با جمعیت، دارای یکی از بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان است و تلاش های کابینه تاکنون برای کاهش میانگین مبتلایان به کرونا ناکام مانده است.

ناتوانی نتانیاهو برای مقابله با کرونا و پرونده‌های گوناگون فساد وی همچنین سبب شده محبوبیت حزب لیکود که وی ریاست آن را برعهده دارد، بشدت کاهش یابد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کمک ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومانی واریز شد

ی ژانویه 17 , 2021
دومین مرحله از کمک‌های ویژه اقشار کم درآمد در دوران کرونا با مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان به حساب مشمولان واریز شده است. همزمان با ساعت ۲۴ بیست و هفتم دی ماه پرداخت نقدی دیگری به حساب بخشی از خانوارهای ایرانی انجام شد، پرداختی که بنا بر تصمیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000