عکس زیرخاکی بازیگر «بانوی عمارت»

600308eeaf22a_600308eeaf22b شبنم فرشادجو، بازیگر سریال «بانوی عمارت» در تازه‌ترین فعالیت مجازی‌اش تصاویری قدیمی از خود و همکارانش را منتشر کرد.

شبنم فرشادجو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، تحصیل کرده در رشته‌ هنرهای نمایشی، سابقه حضور در فیلم، سریال و تئاترهای متعدد را دارد و عمده فعالیت او نیز مربوط به نمایش‌ روی صحنه می‌باشد. این هنرپیشه در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصاویری قدیمی از خود و سایر هنرمندان هم دوره‌اش در زمینه تئاتر را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته و از این طریق تولد علی رفیعی، کارگردان سینما و تئاتر را نیز تبریک گفته است. فرشادجو در صفحه‌اش نوشت:

"سال ۱۳۷۸ نمایش عروسی خون در تالار وحدت. سال ۱۳۸۲ نمایش در مصر برف نمی بارد در تیٔاتر شهر. کارگردان هردو آقای دکتر علی رفیعی که مفتخرم شاگردیشونو کردم و در دو نمایش بی نظیر ایشون براشون بازی کردم. امشب تولدشونه و خوشحالم از مبارکی میلادشون. سلامت باشن به امید خدا"

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سی‌ان‌ان: پلیس واشنگتن فردی با یک سلاح پر و ۵۰۰ گلوله را دستگیر کرد/ این شخص کارت جعلی حضور در مراسم تحلیف بایدن را داشته

ش ژانویه 16 , 2021
سیاسی/ بین الملل پلیس کنگره آمریکا روز جمعه فردی را که تلاش داشت از یک نقطه ایست و بازرسی در واشنگتن با کارت اعتباری جعلی حضور در مراسم تحلیف بایدن عبور کند، بازداشت کرد. بر اساس گزارش سی‌ان‌ان، این فرد یک سلاح پر با 500 گلوله دیگر به همراه داشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000