۱۸ عضو گروه طالبان در افغانستان کشته شدند

سیاسی/ بین الملل 6002d30750911_2021-01-16_15-20 وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که ۱۸ عضو گروه طالبان در درگیری با نیروهای ارتش در استان قندهار کشته و هفت تن دیگر هم زخمی شدند.

وزارت دفاع افغانستان امروز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که جنگجویان طالبان قصد حمله به یک پاسگاه در شهرستان «ژیری» استان قندهار را داشتند، که ارتش اقدام به حمله پیشگیرانه کرد.

در این اطلاعیه اضافه شده است در این حمله یک دستگاه خودرو،مقدار زیادی مهمات و سلاح طالبان منهدم شد.

براساس گزارش های منتشر شده ، طالبان روز گذشته با یک خودرو بمب گذاری شده به یک پاسگاه ارتش در مرکز استان غزنی حمله کرد که بر اثر یک نفر کشته و ۹ سرباز زخمی شدند.

درگیری بین طالبان و نیروهای دولتی با وجود آغاز دور دوم مذاکرات صلح بین دو طرف همچنان ادامه دارد .طالبان تاکنون درخواست برقراری آتش بس همزمان با گفت وگوهای صلح را نپذیرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شیائومی به سرنوشت هواوی دچار شد

ش ژانویه 16 , 2021
ارزش سهام شرکت شیائومی پس از این که دولت ترامپ این سازنده تلفن هوشمند و ۱۰ شرکت دیگر چین را در لیست سیاه قرار داد، ۱۰ درصد ریزش کرد. آمریکا شماری از شرکت های چینی را با ادعای حمایت از امنیت ملی خود هدف گرفته است اما قرار گرفتن شیائومی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000