تعداد دقیق سهمیه‌های کنکور اعلام نمی‌شود! / تبعیض در کنکور از دوره هاشمی آغاز شد / جزئیات ۱۹ سهمیه کنکور باید شفاف شود

5ffb5c1f17442_2021-01-10_23-27

استاد دانشگاه تهران بیان کرد از لحظه‌ای که مرحوم هاشمی رفسنجانی اعلام کرد به دلیل تشکیل مدارس غیر انتفاعی به بقیه سهمیه داده می‌شود، روند تبعیض در کنکور آغاز شد.

مجید حسینی استاد دانشگاه تهران در گفتگو با خبر فوری گفت: اصل این ایده که اگر کسی که به مملکت کمک کرده باید از سوی مملکت کمکی به او شود درست است، اما مسئله نوع کمکی که است که باید از سوی مملکت انجام شود.

وی ادامه داد: سهمیه بچه‌های سیستان و بلوچستان که هیچ دسترسی به مدرسه ندارند باید حفظ شود که بتواند پزشک شود و بعد به منطقه برگردد و مردم را از بی‌پزشکی نجات دهد. اما متاسفانه تعداد دقیق سهمیه‌ها اعلام نمی‌شود، ۱۹ سهمیه‌ای هم که اعلام شده است معاون شورای انقلاب فرهنگی بیان کرده اما جزئیات را اعلام نکرده است.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید و نظر بدهید.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۱۵هزار واکسن کرونا به چه کسانی می‌رسد؟!

ش ژانویه 16 , 2021
مدیرکل هلال احمر گفت: هلال احمر با مجوز ستاد کرونا واکسن کرونا وارد و آن را توزیع خواهد کرد . محمد حسین قوسیان مقدم در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: مثل تمام دنیا کادر درمان و افراد آسیب پذیر در اولویت دریافت واکسن هستند و یک NGO آمریکایی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000