حذف پارتنر جنیفر لوپز به خاطر پیام‌های خصوصی‌اش

6001b23b37f5c_6001b23b37f5e "آرمی همر" به دنبال انتشار پیام‌های خصوصی‌اش در فضای مجازی از فیلم "ازدواج ناگهانی" اخراج شد. این بازیگر پیام‌های منتشر شده و ادعاهای مطرح شده را "مزخرف" نامید.

در پی درز پیام‌های "آرمی همر" در مورد تمایلات جنسی‌اش، از فیلم اکشن و کمدی "ازدواج ناگهانی" جدا شد. این نقش به بازیگر دیگری خواهد رسید.

سخنگوی پروژه با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص می‌گوید: "با توجه به تاریخ شروع قریب‌الوقوع فیلم "ازدواج ناگهانی"، آرمی درخواست کرده است که از فیلم جدا شود و ما از تصمیم او حمایت می‌کنیم."

این پیام‌ها که از طریق "پیج سیکس" منتشر شده‌اند توسط یک حساب ناشناس در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان "خانه افی" (House of Effie) درز کرد و جزئیات در مورد روابط جنسی اش را فاش می‌کردند.

داستان "ازدواج ناگهانی" در مورد شخصیت‌های دارسی با بازی "جنیفر لوپز" و تام (که قرار بود به همر سپرده شود) است که عزیزانشان را دعوت می‌کنند تا در مراسم ازدواجشان حضور پیدا کنند اما در همین حین رابطه‌ی آن‌ها رو به سردی می‌گذارد. خطر بزرگتر با این حال این است که همه‌ی حاضرین در مراسم به گروگان گرفته می‌شوند.

دیگر پروژه‌های همر برای ماه‌های آینده "جاسوس میلیارد دلاری" و دنباله‌ی "مرا به نام خودت صدا بزن" است که برای همر نامزدی گلدن گلوب را به همراه داشت. "جیسون مور" کارگردان "آوازه‌خوان حرفه‌ای" قرار است فیلم "ازدواج ناگهانی" را کارگردانی کند. "رایان رینولدز" یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه است و در مقطعی قرار بود در آن ایفای نقش کند.

همر سکوت خود در مورد این جدایی را شکسته و با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید:‌ "من به این ادعاهای مزخرف واکنشی نشان نمی‌دهم اما در پی حملات جعلی و تبهکارانه در فضای آنلاین علیه من، نمی‌توانم با وجدان آسوده فرزندانم را به مدت چهار ماه رها کنم و برای فیلمبرداری به جمهوری دومنیکن بروم. استودیوی لاینزگیت در مورد این تصمیم از من حمایت می‌کند و من سپاسگزارشان هستم."

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دلار ۱۵ هزار تومانی چقدر واقعی است؟

ج ژانویه 15 , 2021
رئیس جمهور گفته اگر صرفا ۷ میلیارد دلار منابع ایران که در بانک‌ یکی از کشورها بلوکه شده، در اختیار بانک مرکزی قرار بگیرد، قیمت دلار از ۲۵ هزار تومان به ۱۵ هزار تومان می‌رسد. اما این گفته چطور قرار است محقق شود؟ دو روز پیش در جلسه هیئت دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000