تحقیق و تفحص از بورس کلید خورد

600184844ab9e_2021-01-15_15-33 متوسط زیان سهامداران در بورس به ۵۰ درصد رسیده و کسانی که اوایل تابستان وارد بورس شدند، حتی تا ۷۰ درصد سرمایه‌شان آب رفته است.

سید ناصر موسوی لارگانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط و وضعیت بورس، اظهار داشت: متوسط زیان سهامداران در بورس به 50درصد رسیده و کسانی که اوایل تابستان وارد بورس شدند، حتی تا 70 درصد سرمایه‌شان آب رفته است.

وی با بیان اینکه چه کسی پاسخگوی نابودی سرمایه مردم است؟ ادامه داد:‏ کنترل بورس دست دولت است اما احساس مسئولیت ندارد که همین مسئله باعث نگرانی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید ⁧بورس⁩ مستقل شده و دولت نتواند هر طور خواست یکه تازی کند، افزود: ‏در این راستا تدوین طرح ⁧ استقلال بورس از دولت⁩ را آغاز کرده‌ایم.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: همچنین جهت روشن شدن وقایع رخ داده در بورس، بررسی رانتها و مفاسد رخ داده و حمایت از حقوق سهامداران طرح ⁧ تحقیق و تفحص از بورس⁩ هم با امضای 50نماینده تدوین و در کمیسیون اقتصادی تصویب و بزودی در جلسه علنی مطرح می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آمریکا شیائومی چین را در لیست سیاه قرار داد

ج ژانویه 15 , 2021
ترامپ در آخرین روزهای ریاست‌جمهوری خود باز هم جنگ تجاری با چین را تشدید کرد و این بار شرکت شیائومی را که دومین غول تلفن هوشمند چین است، در لیست سیاه تجاری آمریکا قرار داد. ترامپ در آخرین روزهای ریاست‌جمهوری خود باز هم جنگ تجاری با چین را تشدید کرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000