پیدا شدن جسد یک افسر صهیونیست در جنوب کرانه باختری

سیاسی/ بین الملل 5ffebdb43a181_2021-01-13_13-00 منابع صهیونیستی از پیدا شدن جسد یک افسر رژیم صهیونیستی در اطراف شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی در این باره گزارش دادند که افسر به قتل رسیده، «آوی هرلیف» نام دارد که به ضرب گلوله کشته شده است.

از سوی دیگر، پلیس رژیم صهیونیستی گزارش داد که تحقیقات درباره علت و زمان دقیق وقوع این قتل در جریان است.

برخی منابع کشته شدن این سرباز را به اختلافات شدید سیاسی در داخل این رژیم نسبت می دهند که بر اثر رقابت های احزاب مختلف برای کسب اکثریت پارلمانی در انتخابات آینده بسیار بالا گرفته است .

پیدا شدن جسد این نظامی صهیونیستی ساعاتی بعد از آن اعلام شد که شبکه عبری زبان "مکان" اعلام کرد که صدها اسرائیلی بامداد امروز چهارشنبه مقابل منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اعتراض به تعویق جلسه دادگاهی او دست به تظاهرات زدند.

منبع مذکور اشاره کرد که معترضین پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: "از جلسه دادگاهی فرار نکن بزدلِ ترسو".

در همین راستا، جنبش "Crime Minister" اعلام کرد که امروز چهارشنبه تظاهراتی را مقابل دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در شهر قدس در اعتراض به تعویق جلسه دادگاهی نتانیاهو برگزار خواهد کرد.

جلسه دادگاهی نتانیاهو قرار بود امروز چهارشنبه برگزار شود اما قضات دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در قدس روز جمعه گذشته به بهانه قرنطینه سراسری این جلسه را به وقت دیگری موکول کردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گرانفروشی مرغ و تخم مرغ به ما ربطی ندارد

چ ژانویه 13 , 2021
سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی وظیفه تولید مرغ و تخم مرغ را برعهده دارد و پیگیری اینکه مرغ و تخم مرغ در بازار با چه قیمتی فروخته می شود برعهده این وزارتخانه نیست. محمد مهدی برومندی در نشستی که صبح امروز در وزارت جهاد کشاورری برگزار شد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000