قطر برای وساطت بین ایران و عربستان اعلام آمادگی کرد

سیاسی/ بین الملل 5ffdf8a754e73_5ffdf8a754e75 نماینده ویژه وزیر امور خارجه قطر گفت که کشورش آماده است بین ایران و عربستان سعودی وساطت کنند.

مطلق القحطانی سه‌شنبه در گفت‌وگو با شبکه عربی «التلفزیون العربی» گفت که دوحه مانعی نمی‌بیند درصورت درخواست ریاض یا تهران برای وساطت بین آن‌ها ورود کند.

قحطانی گفت:‌ «هم عربستان سعودس و هم ایران همسایه قطر هستند و با آن‌ها روابط اقتصادی و همسایگی داریم و در قالب موسسه‌های بین المللی همکاری‌های مختلفی داریم، قطر برای وساطت بین آن‌ها خودش را تحمیل نمی‌کند ولی آمادگی خود در صورت درخواست این کشورها اعلام می‌کند».

این مقام قطری دیروز نیز گفته بود که کشور حاضر است بین ترکیه و عربستان سعودی میانجی‌گری کند. قحطانی گفته بود: «چنانچه این دو کشور بر این باور باشند که کشور قطر در این میانجیگری نقش داشته باشد، انجام این کار امکان پذیر است»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رکود عمیق بازار خودروهای خارجی/ خریداران در فاز انتظار

س ژانویه 12 , 2021
رکود بازار خودرو سبب شده تا خرید و فروش خودروهای خارجی به شدت تحت تاثیر قرار گیرد و کاهش یابد. خودروهایی که در تابستان برسر خریدشان مسابقه بود، اکنون با بی توجهی شدید خریداران مواجه شده اند و مشتریان در انتظار کاهش قیمت‌ها، همچنان از خرید سر باز می زنند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000