آقای پمپئو عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر

سیاسی/ سیاست خارجی 5ffdea955b1da_5ffdea955b1dc سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توئیت‌های پمپئو، آن را ناشی از عصبانیت هیستریک در پایان دوره مفتضح او در سمت وزیرخارجه و عصبانیت ناشی از شکست سیاست فشار حداکثری دانست.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توئیت‌های روز سه‌شنبه مایک پمپئو، آن را ناشی از عصبانیت هیستریک در پایان دوره مفتضح او در سمت وزیرخارجه و عصبانیت ناشی از شکست سیاست فشار حداکثری دانست.

وی افزود: به تعبیر زیبای شهید بهشتی، آقای پمپئو عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آمریکا پنج نفر را در ارتباط با تروریسم تحریم کرد/ ظریف خطاب به پامپئو: تروریست های ۱۱ سپتامبر از کشور مورد علاقه‌ات درخاورمیانه آمده بودند نه ایران

س ژانویه 12 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی وزارت خزانه داری آمریکا در راستای سیاست‌های یکجانبه گرایانه دولت ترامپ سه شنبه شب تحریم‌هایی را علیه پنج نفر در ارتباط با تروریست اعمال کرد. به گزارش وبسایت خزانه داری آمریکا، اسامی این افراد عبات است از محمد (مغرب) ، عارف سلطان یوسف حسن (عربستان)، احمد اسماعیل، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000