ترافیک باری بین چین و اروپا به بالاترین سطح تاریخ رسید

5ffdc9aa135c5_5ffdc9aa135c8 اوپراتور راه‌آهن دولتی چین اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ تعداد قطارهای باری بین چین و اروپا به رکورد تاریخی ۱۲,۴۰۰ واحد رسیده است که این نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد جهش داشته است.

به گزارش خبر فوری و به نقل از راشاتودی، اوپراتور راه‌آهن دولتی چین اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ تعداد قطارهای باری بین چین و اروپا به رکورد تاریخی ۱۲,۴۰۰ واحد رسیده است که این نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد جهش داشته است.

طبق گزارش جدید گروه راه‌آهن چین، این اولین بار در تاریخ چین است که تعداد قطارهای باری بین این کشور و اروپا از ۱۰,۰۰۰ واحد بیشتر می‌شود.

داده‌های جدید نشان می‌دهد رکورد زدن تعداد قطارهای باری بین این دو قطب تجاری جهان باعث شده است تا حجم تبادلات بار بین آنها معادل ۱.۱۴ میلیون کانتینر ۲۰ فوت بشود که این به معنای جهشی ۵۶ درصدی نسبت به سال گذشته است.

این قطارهای باری بیش از ۹۰ شهر در ۲۰ کشور اروپایی را پوشش می‌دهند و تأثیر مهمی در کنترل و پیشگیری داشته‌اند. در کل بیش از ۷۶ هزار تن یا ۹.۳۱ میلیون واحد کالای مرتبط با کنترل و پیشگیری از چین به ایتالیا، آلمان، اسپانیا، جمهوری چک، روسیه، لهستان، مجارستان، هلند، لیتوانی و بلژیک ارسال شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وحشت آمریکا از انتقام ایران/ ۵۰ روز اضطراب نظامیان تروریست آمریکا در منطقه

س ژانویه 12 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی بنابر گزارش‌ها، نظامیان تروریست آمریکایی در غرب آسیا نزدیک به ۵۰ روز است که در حالت آماده‌باش حداکثری از ترس اقدام ایران به تلافی ترور سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» به سر می‌برند. اطلاعات رسیده به خبرنگاران حاکی از آن است که نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000