کاظم صدیقی عذرخواهی کرد

سیاسی/ سیاست داخلی 5ffdaa74c9f78_5ffdaa74c9f7b حجت الاسلام کاظم صدیقی از اظهاراتش درباره باز شدن چشمان آیت‌الله مصباح یزدی هنگام غسل عذر‌خواهی کرد و آن را غیر دقیق خواند.

حجت‌الاسلام صدیقی در مراسم بزرگداشت حکیم مجاهد آیت‌الله مصباح در مسجد جامع قلهک گفت: «از روح بلند علامه مصباح، خانواده ایشان و مؤمنین که این سخنان موجب جسارت به آنان شد، با همه وجود عذرخواهی می‌کنم. اولاً جا نداشت که من کرامت آیت‌الله مصباح را چنین چیزی بگویم، ثانیاً مطلب دقیق نبود.»

صدیقی گفت: «کرامت آیت‌الله مصباح کتاب‌ها، سخنرانی‌ها، عمل صالح و فرزندان صالح ایشان است. علامه مصباح با آنکه فیلسوف و فقیه بود و شهرت جهانی داشت در برابر نایب امام زمان(عج) خود را همچون سرباز کوچک می‌دید.

امام جمعه موقت تهران گفت: «این ایثارها، ادب‌ها و تواضع‌ها کرامت است.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

میلیاردر حامی ترامپ درگذشت

س ژانویه 12 , 2021
سیاسی/ بین الملل «شلدون ادلسون»، میلیاردر حامی رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سن ۸۷ سالگی درگذشت. شرکت «لاس‌وگاس سندز» آمریکا در بیانیه‌ای تایید کرد که «شلدون ادلسون» صاحب این شرکت و یکی از حامیان سرسخت دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو مُرده است. این شرکت یک شرکت بزرگ آمریکایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000