اطلاعیه توانیر درباره خاموشی‌های اخیر

5ffd907adff8c_5ffd907adff8e شرکت توانیر در اطلاعیه ای اعلام کرد به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه ها، خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده است.

در این اطلاعیه آمده است: " به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه ها، خاموشی های پراکنده در برخی مناطق اعمال شده است.

از این رو از هموطنان همیشه همراه خواهشمندیم با کاهش حداقل1 تا 2 درجه از دمای منازل و محل کار و مدیریت مصرف گاز و برق ، امکان استمرار تأمین انرژی را برای همه هموطنان فراهم آورند.

خاطرنشان می سازد : خاموشی های ایجاد شده قابل برنامه ریزی از قبل نبوده و تنها با ده درصد کاهش مصرف گاز و برق ، امکان استمرار تأمین مطمئن گاز و برق در کشور فراهم خواهد بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

محدودیت‌های کرونایی در آلمان همچنان ادامه می‌یابد

س ژانویه 12 , 2021
سیاسی/ بین الملل صدر اعظم آلمان اعلام کرد انتظار می‌رود تدابیر محدود کننده‌ برای مقابله با کرونا در این کشور تا اوایل ماه آوریل ادامه یابد. نشریه آلمانی بیلد نوشت صدر اعظم آلمان این مطلب را در سخنان خود خطاب به نمایندگان حزب خود یعنی «اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان» اعلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000