احتمال برگزاری رژه نظامی در کره شمالی

سیاسی/ بین الملل 5ffd885abb494_5ffd885abb497 برخی گمانه‌زنی‌ها از احتمال برگزاری احتمالی یک رژه نظامی بزرگ طی روزهای آینده حکایت دارد این گمانه زنی ها همزمان با ارسال دعوت نامه‌هایی برای مهمانانی خاص به منظور حضور در هشتمین کنگره حزب حاکم این کشور شدت گرفته است.

یک روز پیش، رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفته بود نشانه‌هایی از انجام یک رژه نظامی در کره شمالی در اواخر یکشنبه شب دیده شده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی اوایل امروز گزارش کرد که حزب حاکم این کشور مقام‌ها و اشخاص سرویس‌های خاص را که مدت‌هاست برای حزب، دولت و ارتش کار می‌کنند، به عنوان مهمان ویژه برای شرکت در هشتمین کنگره حزب حاکم کره شمالی دعوت کرده است.

این دعوت بر گمانه زنی‌ها درباره احتمال انجام یک رژه نظامی دامن زده است.

پیونگ یانگ یک رژه نظامی در اکتبر ۲۰۲۰ و در بزرگداشت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس حزب کارگران کره شمالی برگزار کرد و در آن جدیدترین موشک مستقر بر روی زیر دریایی و یک موشک جدید بالستیک قاره پیما را به نمایش گذاشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تصاویر اولین پرواز قطر به عربستان پس از آشتی

س ژانویه 12 , 2021
اولین پرواز تجاری بین قطر و عربستان پس از سه سال و نیم تیرگی روابط بین دو کشور، روز دوشنبه ساعت ۱۳:۴۵ به وقت محلی از دوحه به مقصد ریاض انجام شد. اولین پرواز قطر به عربستان پس از سه سال و نیم روز دوشنبه از سر گرفته شد. قطر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000