سفر به ژاپن بدلیل همه‌گیری کرونا ممنوع شد

5ffd41d0de18d_5ffd41d0de190 وزارت امور خارجه، دستورالعمل ممنوعیت ورود اتباع دیگر کشورها به ژاپن تا ۱۲ بهمن ماه را به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ کرد.

وزارت امور خارجه در ابلاغیه‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری، از نامه سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع خارجی به ژاپن از ۸ دی تا ۱۲ بهمن خبر داد.

بر اساس این ابلاغیه، کلیه اتباع ژاپنی و غیر ژاپنی که وارد این کشور می‌شوند، تا ۱۴ روز در قرنطینه خواهند بود اما مسافران ترانزیتی به شرط عدم سفر به انگلیس و آفریقای جنوبی می‌توانند وارد این کشور شوند.

گفتنی است ژاپن قرار بود اول تا ۱۷ مرداد امسال (۱۳۹۹) میزبان المپیک «توکیو ۲۰۲۰» باشد که به دلیل شیوع ، المپیک تابستانی لغو و به تابستان سال آینده شمسی (سال جاری میلادی) موکول شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اگرچه به بخشی از سخنت نقد دارم، اما این‌ اظهارنظرهاست که به آزادی بیان معنا می‌بخشد

س ژانویه 12 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی یاسر هاشمی در نامه‌ای به خواهرش فائزه نوشت: وقتی تصمیم سازان و تصمیم گیران، چشم از حقایق تلخ بستند و دل به شیرینی خرافات بستند، مردم از سر ناچاری چشم‌به‌راه بیگانگان نشستند. متن نامه یاسر هاشمی بدین شرح است: به نام خداخواهرم فائزهاول بگویم که حرف‌های تو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000