نتانیاهو عکس خود با ترامپ را از توئیترش حذف کرد

سیاسی/ بین الملل 5ffd5e1094345_5ffd5e1094348 نخست وزیر اسرائیل یک روز پیش از احتمال طرح استیضاح ترامپ در کنگره، عکسی از نشست با رئیس جمهوری آمریکا را در یک جدایی آشکار با متحد سیاسی‌اش به دلیل اینکه احتمال دارد مورد سوال قرار گیرد از حساب توئیتر خود حذف کرد.

در این عکس، تصویر نشسته نتانیاهو در کنار ترامپ در جریان ملاقات در کاخ سفید همچنان در حساب رسمی نتانیاهو جای رفیعی را اشغال کرده بود که نشانه روابط نزدیک رهبر محافظه کار رژیم اسرائیل با رئیس جمهور جمهوری خواهی بود که در اسرائیل از محبوبیت مردمی برخوردار است.

این گزارش می افزاید : به جای این عکس ، تصویر دیگری از نتانیاهو در حال زدن واکسن کرونا با شعار «‌ای مردم اسرائیل، ما به زندگی باز خواهیم گشت» در صفحه توئیتر نخست وزیر اسرائیل قرار گرفته است.

رویترز با اشاره به اینکه هیچ توضیحی برای حذف تصویر ترامپ در صفحه توئیتر نتانیاهو منتشر نشده است، افزود: این اقدام یک روز قبل از اینکه انتظار می‌رود مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح رئیس جمهور برای دومین بار پس از حادثه حمله هفته گذشته به کنگره را بررسی کند، انجام شد.

نتانیاهو حتی پس از شکست ترامپ در انتخابات اخیر آمریکا (در ماه نوامبر) مقابل «جو بایدن» دموکرات، تصویر خود در کنار ترامپ [ در صفحه توئیترش ] را حفظ کرده بود.

پیشتر «بنیامین نتانیاهو» که با روی کارآمدن «دونالد ترامپ» در سال ۲۰۱۶ توانست دامنه اشغالگری صهیونیست‌ها را گسترش دهد، در آستانه انتخابات آمریکا اعلام کرد بسیار نگران است که "جو بایدن" نامزد دمکرات و رقیب ترامپ بتواند در انتخابات ریاست جمهوری پیروز انتخابات شود.

خاطرنشان می‌شود؛ توئیتر شنبه شب گذشته صفحه «دونالد ترامپ» چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا را پس از حمله طرفداران ترامپ به کنگره این کشور به دلیل نقض قوانین و چارچوب‌های این شبکه و آنچه جلوگیری از خطر تحریک بیشتر خشونت بیان کرد، به طور دائم به حالت تعلیق درآورد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یک نماینده: نرخ ارز ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان را در بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفتیم

س ژانویه 12 , 2021
سیاسی/ مجلس نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس درباره نرخ ارز، فروش نفت و یارانه‌ها در بودجه سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد. ابوالفضل ابوترابی با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس، گفت: در این جلسه آقای الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000