اغاز ثبت نام آزمون المپیادهای علمی سال ۱۴۰۰ از امروز

5ffd5e276f310_5ffd5e276f312

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از آغاز ثبت نام آزمون‌های المپیادهای علمی کشور در سال ۱۴۰۰ از ۲۳ دیماه ۱۳۹۹ خبر داد.

الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان برای شرکت در ۱۲ المپیاد علمی کشور از ۲۳ دیماه جاری خبر داد.

یاوری گفت: زمان ثبت نام تا ۲۷ دیماه ۹۹ ادامه خواهد داشت و دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم علاقمند به شرکت در این المپیادها می توانند با ورود به درگاه ثبت نام به آدرس oly.medu.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گفته وی لیست المپیادها به ترتیب اجرای آزمون، کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، شیمی، تفکر و کارآفرینی، نجوم و اخترفیزیک، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، اقتصاد و مدیریت و ادبی و آزمون های آنها از ۲۹ بهمن تا ۴ اسفند خواهد بود.

رئیس سمپاد همچنین گفت: بخشنامه اعلام زمان ثبت نام و شرایط شرکت و تسهیلات و امتیازات المپیادها از طریق ادارات کل آموزش و پرورش استان ها اطلاع رسانی شده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از رمزی بولتون در سریال «بازی تاج و تخت» تا هانیبال در «سکوت بره‌ها»/ ۱۳ بازیگر نقش‌های شرور، که تماشاگران از آن‌ها متنفرند

س ژانویه 12 , 2021
در مواقعی که بازیگران به خوبی نقش شرور و منفی خود را بازی می‌کنند، مخاطبان این آثار برای مدتی از چهره آن‌ها متنفر می‌شوند. اخیراً رسانه بازفید از کاربران خود خواسته که بازیگرانی را معرفی کنند که به قدری نقش منفی و شروری را خوب بازی کردند که باعث شده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000