طبرسی: کوبایی ها حاضر شده اند تکنولوژی ساخت واکسن کرونا را به ایران انتقال بدهند

5ffd3225eea3f_2021-01-12_08-52

عضو کمیته ملی تحقیقاتی واکسن کوویران گفت: دولت قراردادی را با کوبا از طریق انستیتو پاستور منعقد کرده است. کوبایی ها حاضر شده اند انتقال تکنولوژی بدهند و تولید انبوه در ایران انجام شود، کوبایی ها این موضوع را قبول کردند.

طبرسی افزود: واکسن کوبایی یک نوع واکسن نوترکیب است، فاز اول و دوم مطالعه این واکسن در کوبا انجام شده برای فاز سوم با انتقال تکنولوژی به ایران می آید.

وی ادامه داد: کوبا سالهاست در تولید واکسن و دارو به خود متکی است و مانند ایران هم تحریم بوده است. واکسن هپاتیت ب مهمترین واکسنی است که با همکاری کوبا وارد ایران شد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از هاشمی و ناطق تا لاریجانی و قالیباف / کدام روسای مجلس پس از انقلاب، موفق‌تر بودند؟ / ۳ چهره‌ای که نتوانستند از بهارستان به پاستور برسند

س ژانویه 12 , 2021
سیاسی/ مجلس خبرفوری در یک کلیپ کوتاه مروری بر اتفاق های جنجالی دوره های مختلف مجلس داشته است؛ از شورش قشقایی‌ها تا تحصن نمایندگان مجلس ششم. از میان همه روسای مجلس، برخی از آنها سودای ریاست‌جمهوری در سر داشتند. چهره‌ای چون هاشمی رفسنجانی به هدف رسید اما دیگرانی مانند ناطق‌نوری، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000