حزب الله لبنان قصد آمریکا برای “تروریستی” خواندن انصارالله یمن را محکوم کرد

سیاسی/ بین الملل 5ffd1ea0140ec_5ffd1ea0140ee حزب الله لبنان در بیانیه ای به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر تصمیم این کشور جهت "تروریستی" خواندن گروه انصارالله یمن واکنش نشان داد و هدف از این اقدام را تضعیف روحیه مردم یمن دانست.

حزب الله در این بیانیه قصد وزارت امور خارجه آمریکا برای طبقه بندی جنبش انصارالله به عنوان یک سازمان "تروریستی "را اقدامی جنایتکارانه با هدف تضعیف روحیه مردم یمن توصیف کرد.

در این بیانیه آمده که آمریکا تنها به مشارکت در تجاوز ظالمانه علیه یمن بسنده نکرد و در اقدامی جنایتکارانه با هدف تضعیف روحیه مردم یمن و پایداری این کشور و رهبران آن، جنبش انصارالله و عبد الملک بدرالدین الحوثی رهبر این جنبش و عبدالخالق بدر الدین الحوثی و عبد الله یحیی الحاکم را سازمانی "تروریستی" دانست.

حزب الله همچنین آمریکا رت مسئول تمامی پیامدهای انسانی این تصمیم دانست و تاکید کرد این اقدام خصمانه آمریکا جنبش های مقاومت در منطقه را نشانه گرفته و هدف آن مجازات کسانی است که تسلیم سلطه آمریکا بر منطقه و منابع و اراده ملت های آزاده آن نمی شوند و با اشغال فلسطین و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفند.

در پایان این بیانیه ضمن اعلام همبستگی با جنبش انصارالله و رهبران آن تاکید شده که جنبش انصارالله از سال ها قبل پرچم دفاع از ملت یمن را حمل و در برابر تجاوز ائتلاف آمریکایی-سعودی ایستادگی کرده است و این اقدام آمریکا تنها به تقویت پایبندی انصارالله به حق مشروعش در دفاع از ملت یمن و خاک و منابع این کشور می انجامد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پشت پرده انتشار خبر پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ

س ژانویه 12 , 2021
سیاسی/ بین الملل انتشار خبر پایان دولت ترامپ در سایت وزارت خارجه آمریکا توسط یک کارمند ناراضی صورت گرفته است. انتشار تصویری از سایت وزارت خارجه آمریکا که در آن روز یازدهم ژانویه به عنوان روز پایان ریاست جمهوری دونالد ترامپ ذکر شده بود، خبرساز شد. یک منبع آگاه در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000