انتخابات ۱۴۰۰چالشی میان سوگلی‌های باب میل است! / نامزدهای احتمالی اصلاح‌طلب، پفکی و بادکنکی هستند

سیاسی/ انتخابات 5ffa016ef35fe_2021-01-09_22-48 یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:اگر انتخابات با چالشی هم همراه باشد آن چالش میان سوگلی‌های باب میل است که از فیلتر شورای نگهبان رد شده‌اند.

اکبر اعلمی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: اصولگرایان بدلیل نداشتن منشور فکری خاص با استفاده از شخصیت‌های مطرح سعی در جلب رای دارند.

او در اظهاراتی تند، گفت که نوع نظارت بر انتخابات، موضوعیت آن را از بین برده و انتخابات را به نمایش و کارناوال تبدیل کرده‌ است!

نماینده پیشین مجلس درباره نامزدهای احتمالی اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: کسانی مثل جهانگیری و جهرمی و ظریف و… شخصیت‌های پفکی و بادکنکی‌اند که واجد شرایط و توانمندی‌های لازم برای ریاست‌جمهوری نیستند.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید و درباره آن نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رئیس کل نظام پزشکی: پول را به کووکس پرداخت کردیم ولی واکسن زودتر از یک ماه آینده نمی‌رسد

س ژانویه 12 , 2021
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه طبق اعلام وزارت بهداشت حدود دو میلیون دوز واکسن کرونا قبل از عید تهیه می‌شود، گفت: در این زمینه مذاکراتی با هند، چین و روسیه انجام شده است. دکتر محمدرضا ظفرقندی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به این که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000