زخمی شدن ۶ کارگر فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

سیاسی/ بین الملل 5ffc83f3923ef_5ffc83f3923f2 منابع فلسطینی اعلام کردند، نیروهای رژیم صهیونیستی شش کارگر فلسطینی را در نزدیکی دیوار حائل در غرب شهرک «فرعون» در جنوب «طولکرم» زخمی کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) به سمت کارگران فلسطینی در نزدیکی دیوار حائل در غرب شهرک «فرعون» در جنوب «طولکرم» شلیک کردند که در نتیجه آن تعدادی از آنها به ضرب گلوله جنگی از ناحیه پا زخمی شدند. تمامی آنها ۲۰ ساله بودند.

در همین راستا، مدیر بیمارستان دولتی «شهید ثابت ثابت» در طولکرم خاطرنشان کرد، این زخمی شدگان از ناحیه پا صدمه دیده‌اند و دو تن از زخمی شدگان به دلیل شکستگی استخوان ساق پا، نیاز به مراقبت پزشکی دارند.

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین امروز تعدادی از شهروندان فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

صهیونیست‌ها سه جوان فلسطینی را در اردوگاه «الجلزون» واقع در شمال رام الله و چهار تن دیگر را در شهرک «سبسطیه» در شمال غربی نابلس بازداشت کردند. ‌

اشغالگران همچنین چهار جوان فلسطینی را در شهرک «قباطیه» واقع در جنوب «جنین» بازداشت کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی عامدانه به منازل فلسطینیان برای تفتیش و بازرسی محتویات آن یورش می‌برند و درگیری‌هایی میان فلسطینیان و نیروهای رژیم اشغالگر طی این یورش‌ها رخ می‌دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

این یکی را تأمین کنید، باقی‌اش پیشکش!/ آلودگی هوای تهران را به عنوان برنامه ریاست جمهوری مطرح کنید

د ژانویه 11 , 2021
یک روزنامه نگار با اشاره به آلودگی هوای تهران، خواستار به محک گذاشتن طرح های حل این معضل در برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری 1400 شد. احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی اش نوشت:برخی گمان می‌کنند اگر با استفاده از هوش و ذکاوت و استعداد و تبحرِ نخبگانِ رشته‌های فنی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000