کنفرانس خبری مشترک پوتین با علی‌اف و پاشینیان

سیاسی/ بین الملل 5ffc8864abb92_2021-01-11_20-48 روسای جمهوری روسیه و آذربایجان در کنار نخست وزیر ارمنستان پس از نشست امروز خود در مسکو در یک کنفرانس خبری شرکت کردند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه که میزبان این نشست سه‌جانبه درباره قره‌باغ و توافق اخیر ارمنستان و جمهوری آذربایجان بود، گفت: به این نتیجه رسیدیم که مفاد توافق قره‌باغ رعایت می‌شود و مورد جدی وجود ندارد.

پوتین افزود: در نتیجه نشست امروز رهبران سه کشور، بیانیه مشترک در خصوص توسعه قره باغ امضاء شد. معاونین نخست وزیران روسیه، آذربایجان و ارمنستان در آینده نزدیک طرح توسعه قره‌باغ را ارائه خواهند داد.

هم‌چنین الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان نیز در این کنفرانس خبری مشترک گفت: ما برای حصول نتیجه هدف گذاری کردیم تا بتوانیم تلاش‌ها در راستای حل و فصل را به سرانجام برسانیم. توافقات مربوط به قره‌باغ رعایت می‌شوند و موارد جدی برای نگرانی وجود ندارد.
نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان هم اظهار کرد: مناقشه قره‌باغ هنوز حل و فصل نشده است و مسئله وضعیت حقوقی قره باغ باید مشخص شود، ایروان آماده مذاکره است. امروز نتوانستیم موضوع اسرا را حل کنیم و فعالیت‌ها در این راستا ادامه خواهد داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش دیرهنگام ملانیا ترامپ به آشوب های آمریکا

د ژانویه 11 , 2021
سیاسی/ بین الملل همسر رئیس جمهور آمریکا در واکنشی دیرهنگام، بدون اشاره به نقش همسرش در تهییج هوادارانش برای حمله به کنگره، این حادثه را محکوم کرد و شایعات پیرامون خود را رد کرد. «ملانیا ترامپ» روز دوشنبه، ابتدا شایعات پیرامون خود و سپس حمله به کنگره را محکوم کرد.به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000