مستر بین سریال “فرندز” را متهم به سرقت کرد/ عکس

5ffc74ec60e56_5ffc74ec60e58 روان اتکینسون سریال "دوستان" (Friends) را به سرقت یکی از شوخی‌های "مستر بین" (Mr Bean) متهم کرد.

روان اتکینسون سریال "دوستان" (Friends) را به سرقت یکی از شوخی‌های "مستر بین" (Mr Bean) متهم کرد. این کمدین بریتانیایی در مستندی تحت عنوان "تولدت مبارک آقای بین" (Happy Birthday Mr Bean) برای شبکه‌ی ITV به مناسبت سی‌امین سالگرد پخش سریال، به یاد می‌آورد که در سال ۱۹۹۲ شخصیتش با یک بوقلمون روی سرش جلوی دوربین ظاهر شد.

شش سال بعد، سریال سیت‌کام آمریکایی "دوستان" این شوخی را در اپیزودی با مضمون روز شکرگزاری تقلید کرد. در این اپیزود شخصیت‌های جویی (مت له‌بلانک) و مانیکا (کورتنی کاکس) با یک بوقلمون روی سرشان دیده شدند.

اتکینسون می‌گوید: "وقتی فیلم "بین" را در سال ۱۹۹۶ ساختیم تصمیم گرفتیم که دوباره از شوخی بوقلمون روی سر استفاده کنیم. در دهه‌ی ۱۹۹۰ سریال "دوستان" همین صحنه را فیلمبرداری کرد – و آن‌ها شوخی ما را به سرقت بردند."

اتکینسون می‌گوید با استفاده مجدد از شوخی در فیلم "مستر بین" در آن زمان بسیاری تصور کردند که سازندگان این فیلم شوخی را از سریال "دوستان" سرقت کرده‌اند.

"ریچارد کورتیس" همکار اتکینسون که این شوخی را نوشته در این مستند ظاهر شده است. او می‌گوید: "از قضیه "دوستان" کاملاً شگفت‌زده شده‌ام. همین چند روز قبل آن را دیدم. واقعاً باور نمی‌کنم که چه اتفاقی افتاده. عجیب است."

اتکینسون اضافه می‌کند: "در نهایت، سرقت شوخی درست نیست. اما شوخی‌ها وجود دارند تا به سرقت روند و الهام‌بخش باشند. الهام‌بخش دیگران باشند."

اتکینسون اخیراً در مصاحبه با "ریدیو تایمز" اظهار امیدواری کرده بود که اپیزودهای جدیدی برای سریال "بلک‌ادر" (Blackadder) ساخته شود، اما گفته بود تمایلی به بازی لایو-اکشن در نقش "مستر بین" ندارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نرخ بیکاری در ایران کاهش یافت

د ژانویه 11 , 2021
مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ بیکاری افراد ١۵ ساله و بیش‌تر نشان می‌دهد که ٩.۴ درصد از جمعیت فعال (شاغل و بیکار)، بیکار بوده‌اند که نسبت به فصل مشابه در سال گذشته ۱.۲ درصد کاهش یافته است. مرکز آمار نتایج طرح آمارگیری نیروی‌کار در پاییز ١٣٩٩ را منتشر کرد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000