مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه عزل ترامپ را بررسی‌ می‌کند

سیاسی/ بین الملل 5ffc60d43f93a_5ffc60d43f93d رئیس کمیته قوانین مجلس نمایندگان آمریکا اظهار کرد: کنگره روز چهارشنبه استیضاح و عزل ترامپ را بررسی می‌کند.

جیم مک‌گاورن اعلام کرد، جلسه چهارشنبه جاری به استیضاح و عزل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا قبل از واگذاری قدرت به جو بایدن، رئیس‌جمهوری منتخب در ۲۰ ژانویه اختصاص خواهد داشت.

مک‌گاورن امروز، دوشنبه به شبکه سی‌ان‌ان گفت: مهم این است که وارد عمل شویم و با جدیت هر چه تمام‌تر و هدف‌مند عمل کنیم.

او اضافه کرد: انتظار داریم این موضوع در روز چهارشنبه در دستورکار قرار بگیرد و پیش‌بینی می‌کنم با آن موافقت شود.

به گفته مک‌گاورن، جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا با تصمیمی که از مایک پنس، معاون ترامپ می‌خواهد تا متمم ۲۵ قانون اساسی را اجرا کرده و ترامپ را از قدرت برکنار کند، مخالفت خواهند کرد.

او تاکید کرد، در این صورت کمیته قوانین این تصمیم را به رای‌ خواهد گذاشت و ۲۴ ساعت بعد حکم دیگری درباره عزل به واسطه رای‌گیری مطرح خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دستاوردهای مقابله با کرونا نباید از بین برود

د ژانویه 11 , 2021
اجتماعی/ سلامت استاندار تهران با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: نباید به گونه‌ای عمل شود که دستاوردهای فعلی مقابله با کرونا از بین برود. انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: با همت دست اندرکاران کنترل و مدیریت بیماری کووید ۱۹ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000