کاهش اعتماد اسراییلی‌ها به ارتش رژیم صهیونیستی

سیاسی/ بین الملل 5ffc44df92421_5ffc44df92424 گزارش موسسه دموکراسی در اراضی اشغالی نشان داد، اعتماد مردم به ارتش رژیم صهیونیستی کاهش یافته و به پایین‌ترین سطح خود از سال ۲۰۰۸ تاکنون رسیده است.

براساس داده‌های گزارش "شاخص دموکراسی" که موسسه مستقل "دموکراسی" رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) منتشر کرد، در سال ۲۰۲۰ میزان اعتماد مردم در اراضی اشغالی به عموم نهادهای این رژیم در مقایسه با سال‌های قبل کاهش یافته است.

براساس این آمار، میزان اعتماد مردم، به ارتش رژیم صهیونیستی بیشتر از سایر نهادهای دولتی است اما با این حال اعتماد به ارتش به میزان چشمگیری کاهش یافته و در ماه اکتبر ۲۰۲۰ به ۸۱ درصد رسیده که پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۰۸ تاکنون محسوب می‌شود.

همچنین این گزارش نشان می‌دهد که ۵۷ درصد مردم در ماه اکتبر معتقد بودند که نظام "دموکراسی" رژیم صهیونیستی با خطر بزرگی روبروست و این درصد در مقایسه با ماه ژوئن که ۵۳ درصد بود و نیز در مقایسه با آمارهای سال‌های گذشته بسیار چشمگیر است.

براساس این گزارش، ۵۸ درصد مردم بر این باور هستند که رهبری اسرائیل فاسد است و این باوری رایج بین ۸۵ درصد از حامیان چپ‌گراها، ۷۴ درصد از حامیان راست‌گراهای میانه و ۴۳ درصد از حامیان راست‌گراهای افراطی است.

همچنین به رغم اینکه روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی پس از ارتش در این گزارش بالاترین میزان از اعتماد مردم را کسب کرده اما میزان اعتماد مردم به او نیز سیر نزولی داشته و از ۷۱ درصد در سال ۲۰۱۹ به ۶۳ درصد در ژوئن ۲۰۲۰ و ۵۶ درصد در ماه اکتبر همین سال رسیده است.

اعتمادها به دادگاه عالی نیز که نماینده بالاترین هیئت قضایی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود از ۵۲ درصد در ماه ژوئن به ۴۲ درصد در ماه اکتبر رسیده است.

اعتماد مردم به پلیس رژیم صهیونیستی هم در ماه اکتبر ۴۱ درصد و رسانه‌ها ۳۲ درصد بود و دولت، کنست و احزاب هم به ترتیب ۲۵، ۲۱ و ۱۴ درصد اعتماد مردم را کسب کردند و پایین‌ترین سطح از اعتماد مردمی را به خود اختصاص دادند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت دلار به ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان رسید

د ژانویه 11 , 2021
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس)، امروز دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ برای خرید ۲۳ هزار و ۹۵۰ تومان و برای فروش ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان است. همچنین قیمت هر یورو (اسکناس) برای خرید ۲۹ هزار و ۳۵۰ تومان و برای فروش ۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان است. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000