ترامپ پیش از ترک کاخ سفید مجوز ۳ اعدام دیگر را می‌دهد

سیاسی/ بین الملل 5ffc4ba3b004f_5ffc4ba3b0051 پیش از پایان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، دولت او بر اعدام سه تن دیگر نظارت خواهد کرد که این روندی بسیار بی‌سابقه است.

پس از یک دوره اعدام بی‌سابقه، دولت آمریکا در تلاش است باز هم ظرف روزهای آتی جان سه تن دیگر را بگیرد که دو تن از آنها در حال بهبودی از کووید-۱۹ هستند.

از زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا معترضان را برای حمله به کنگره در ششم ژانویه تحریک کرد، قانونگذاران و اعضای کابینه ترامپ در حال بررسی هستند که آیا او برای تکمیل آخرین روزهای ریاست جمهوری خودش بسیار خطرناک است یا خیر. همچنین توییتر، فیسبوک و اسنپ چت تصمیم گرفته‌اند که او در حال حاضر برای استفاده از حساب‌های کاربری خود در این شبکه‌ها صلاحیت ندارد.

اما او هنوز قدرت کشتن را در اختیار دارد.

در جریان آخرین هفته ریاست جمهوری ترامپ، دولت او در نظر دارد تا سه تن دیگر را اعدام کند که این یک روند اعدام بی‌سابقه به لحاظ تاریخی است.

این افرادی که در صف اعدام هستند و مرگشان پیش از مراسم آغاز ریاست جمهوری مردی رقم می‌خورد که مخالف اعدام است، از جمله شامل یک زن با بیماری روانی درمان نشده در زمان ارتکاب جرم، مردی با معلولیت ذهنی است که باید او را فاقد صلاحیت اعدام اعلام کند و یک مردی است که در قتلی که به آن محکوم شده است، ماشه را نکشیده است.

اعدام های ترامپ که از همین تابستان گذشته آغاز شد و قرار است ۱۵ ژانویه به اوج خود برسد، با یک پاندمی مقارن شده که مستقیما به یک زندان در شهر تره هوت ایندیانا رسیده است؛ جایی که صف مرگ فدرال در آن واقع شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«حمیدرضا شهبازی» دبیر هیئت عالی گزینش کشور شد

د ژانویه 11 , 2021
سیاسی/ دولت رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حمیدرضا شهبازی را به عنوان دبیر هیئت عالی گزینش کشور منصوب کرد. محمود واعظی در حکمی بنا بر پیشنهاد اعضای هیأت عالی گزینش، حمیدرضا شهبازی را به عنوان دبیر هیأت عالی گزینش کشور منصوب کرد. متن حکم محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور به شرح […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000