درخواست اردن از رژیم صهیونیستی برای توقف حفاری ها در مسجدالاقصی

سیاسی/ بین الملل 5ffc05567be27_5ffc05567be33 دولت اردن از مقامات رژیم صهیونیستی خواست هر چه سریعتر حفاری ها در میدان البراق، در مجاورت مسجدالاقصی را متوقف کنند.

بضیف الله الفایز، سخنگوی وزارت خارجه اردن در بیانیه ای اعلام کرد، مقامات اشغالگر باید حفاری های غیر قانونی در میدان البراق را که اکنون در حال انجام است متوقف کرده و به تعهدات خود به عنوان یک قدرت اشغالگر در قدس شرقی پایبند باشند.

وی از رژیم صهیونیستی خواست به قوانین بین المللی پایبند باشد و آسیب رساندن به هویت شهرک قدیم در قدس یا تغییر ماهیت آن را متوقف کند.

الفایز تاکید کرد، اردن با تمامی اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی در بخش اشغالی قدس و اطراف مسجدالاقصی مخالف است.

وی افزود، همه اقدامات نگهداری و بازسازی مسجد الاقصی و مناطق اطراف آن از اختیارات انحصاری اداره اوقاف قدس است.

پیش از این اداره اوقاف قدس نسبت به ادامه طرح های یهودی سازی در میدان البراق توسط مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داده و اعلام کرده بود، با نگرانی شدید حفاری های جاری در میدان البراق و نزدیکی باب المغاربه(دیوار غربی مسجدالاقصی) را پیگیری می کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کاهش ۲۰درصدی قیمت موبایل در یک ماه گذشته / احتمال ریزش بیشتر قیمت ها در بازار موبایل

د ژانویه 11 , 2021
گزارش‌ها از بازار موبایل حاکی از کاهش قیمت‌ها تا ۲۰ درصد نسبت به ماه گذشته است. انجمن واردکنندگان موبایل می‌گوید: قیمت‌ها به پایین‌ترین میزان ۶ ماه اخیر رسیده اما شواهد حاکی از آن است که با افزایش عرضه کالا و احتمال افت قیمت ارز، کاهش بیشتر قیمت‌ها نیز چندان دور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000