کرونای انگلیسی به روسیه رسید

سیاسی/ بین الملل 5ffb55cacf7a2_5ffb55cacf7a5 رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان روسیه (دست اندر کار مبارزه با بیماریهای واگیر) از شناسایی نخستین شخص مبتلا به ویروس انگلیسی در روسیه خبر داد.

آنا پوپووا روز یکشنبه به شبکه تلویزیونی روسیه۱ گفت: برای نخستین بار یک مورد ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در روسیه شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد که این ویروس جهش یافته در یک تبعه روسی شناسایی شده که به تازگی از انگلیس بازگشته است.

جهش مهم D۶۱۴G در ویروس کرونا چند ماه پیش در انگلیس دیده شد و ماه گذشته هم جهش دیگری در این کشور رخ داد که در آنها سرایت پذیری ویروس بیشتر شده است.

بنا بر آخرین اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونا در روسیه، با مرگ ۴۵۶ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در روسیه به ۶۱ هزار و ۷۳۷ تن رسیده است و سه میلیون و ۴۰۱ هزار نفر هم بیمار شده یا تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سقوط قیمت‌ها آغاز شد؛ از دلار و طلا گرفته تا خودرو و تلفن همراه

ی ژانویه 10 , 2021
کاهش قیمت دلار که از ابتدای هفته آغاز شده، ‌امروز بر سایر بازارها نیز تأثیر گذاشت تا آنجا که قیمت‌ها در بازار طلا و سکه،‌ خودرو،‌ تلفن همراه و … با افت همراه شده است. قیمت دلار که از ابتدای سال جاری در روند صعودی پرشتابی قرار گرفت و تا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000