درخواست حذف سکاس بازیگری «رییس جمهور آمریکا» از فیلم سینمایی «تنها در خانه ۲»

5ffb237a8994f_5ffb237a89951 پس از تعلیق دائمی دونالد ترامپ از توییتر و فیس بوک، درخواست‌های زیادی برای حذف وی از فیلم «تنها در خانه ۲» مطرح شده است.

به گزارش خبر فوری به نقل از ایندیپندنت، بعد از تعلیق رسمی دونالد ترامپ از توییتر، عده زیادی درخواست حذف دیجیتالی او از فیلم سینمایی «تنها در خانه ۲» را داده اند. ترامپ پیش از آنکه رئیس جمهور شود در تعدادی از برنامه ها و فیلم‌های تلویزیونی حاضر شده که یکی آن‌ها فیلم تنها در خانه با بازی مکال کالکین بوده است.

در سکانسی کوتاه از این فیلم که در هتل پلازا فیلمبرداری می‌شود، شخصیت کوین گمشده و به دنبال لابی هتل می‌گردد که با دونالد ترامپ روبرو می‌شود و در پیدا کردن لابی از او کمک می‌گیرد. این در حالی است که چند وقت پیش کارگردان فیلم اعلام کرد که ترامپ خودش را برای بازی در فیلم تحمیل کرده و در ابتدا قرار نبود او در فیلم بازی کند.

پیش از این هم حضور کوتاه ترامپ در این فیلم توسط شبکه کانادایی حذف شده بود که پاسخ وی را در پی داشت؛ اما این شبکه اعلام کرد این اقدام را برای ایجاد زمان کافی برای تبلیغات انجام داده است.

پیشنهادهای زیادی داده شده تا ترامپ به صورت دیجیتالی از فیلم حذف شود و کریستوفر پلامر، بازیگر کانادایی جایگزین وی شود. پلامر در فیلم سینمایی «تمام پول‌های جهان» در سال ۲۰۱۷ جایگزین کوین اسپیسی شده بود.

تعلیق دائمی ترامپ در توییتر و فیس بوک پس از آن صورت گرفت که طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا هجوم بردند تا از انتخاب رسمی جو بایدن به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا جلوگیری کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعتراض با موش بادی شبیه ترامپ در نیویورک/ ویدئو

ی ژانویه 10 , 2021
سیاسی/ بین الملل پس از یورش چهارشنبه گذشته هواداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به ساختمان کنگره که به کشته شدن ۵ نفر منجر شد مخالفان ترامپ روز گذشته در نیویورک با عروسک بادی موش شبیه ترامپ به خیابان آمدند و علیه او شعار سر دادند.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000