گاز برای کم‌مصرف‌ها رایگان می‌شود

5ffb235c9d940_5ffb235c9d944 استاندار تهران از رایگان شدن گاز برای کم مصرف‌ها و ارائه تخفیف بر مبنای میزان صرفه جویی خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی در چهارمین جلسه شورای اداری با درخواست از شهروندان جهت کاهش مصرف گاز اظهار کرد: مشوق‌هایی برای مشترکین کم مصرف در نظر گرفته شده که هر مشترکی که زیر ۲۰۰ مترمکعب مصرف داشته باشد هزینه گاز برای آن رایگان می شود.

وی ادامه داد: برای مشترکینی که نسبت به سال ۹۷ و ۹۸ حدود ۱۰ درصد صرفه جویی داشته باشند، تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده و در مقابل مشترکین پرمصرف نیز بهای بیشتری باید پرداخت کنند.
استاندار تهران تأکید کرد: اگر شهروندان همکاری داشته باشند و ۱ درجه وسایل گرمایشی کمتر شود معادل یک فاز عسلویه صرفه جویی صورت می‌گیرد و این صرفه جویی هم در فضاهای اداری و هم خانگی ضروری است چرا که سالانه ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت استان اضافه می‌شود که به معنای افزایش مشترکین گاز است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دلیل عدم تمایل علی لاریجانی به کاندیداتوری

ی ژانویه 10 , 2021
سیاسی/ انتخابات مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم گفت: شخصیتی همتای لاریجانی در تسلط بر امور نیست، اما او به دلایل مختلفی از ورود به عرصه انتخابات پرهیز می‌کند. منصور حقیقت‌پور می‌گوید آقای لاریجانی هنوز تصمیمی برای ورود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری نگرفته است، البته ایشان دارای توانمندی و درجه‌ای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000