۴۰ جنگجوی طالبان در جنوب افغانستان کشته شدند

سیاسی/ بین الملل 5ffaa71f10535_2021-01-10_10-35 وزارت دفاع افغانستان در اطلاعیه‌ای از کشته شدن ۴۰ عضو گروه طالبان در استان های هلمند و قندهار در جنوب این کشور خبر داده است.

وزارت دفاع افغانستان امروز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۲۳ جنگجوی گروه طالبان در درگیری با نیروهای افغان در شهرستان «ارغنداب» استان قندهار کشته و پنج تن دیگر هم زخمی شدند.

وزارت دفاع افغانستان در اطلاعیه‌ای دیگری هم اعلام کرد ۱۱۳ مین جاسازی شده طالبان در استان قندهار کشف و خنثی شده است.

همچنین از استان هلمند در همسایگی استان قندهار نیز گزارش شده است که ۱۷ عضو گروه طالبان از جمله یک فرمانده آنها در شهرستان «واشیر» این استان در درگیری با نیروهای دولتی کشته و هفت تن دیگر هم زخمی شده اند.

براساس این گزارش ،سه مین گذار طالبان در استان میدان وردک افغانستان درحمله هواپیماهای جنگی ارتش کشته شدند.

درگیری در مناطق مختلف افغانستان امسال بر خلاف سالهای گذشته با وجود سردی هوا و آغاز دور دوم مذاکرات صلح ،همچنان ادامه دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

احتمال برکناری ترامپ توسط معاونش قوت گرفت

ی ژانویه 10 , 2021
سیاسی/ بین الملل معاون «دونالد ترامپ» که روز جمعه با برکناری ترامپ مخالفت کرده بود حالا به این گزینه به شکل جدی فکر می کند. «مایک پنس» معاون رئیس جمهور شکست خورده آمریکا عملی کردن متمم 25 قانون اساسی برای برکناری ترامپ از قدرت قبل از 20 ژانویه جاری یعنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000