عکس شاهرخ استخری با دخترهایش در خارج از ایران

5ff9d0cc7824f_5ff9d0cc78251 شاهرخ استخری بازیگر ایرانی که مدتی است در خارج از کشور زندگی می کند، عکس جدیدی از خود و دخترانش در حال پیاده روی، منتشر کرد.

شاهرخ استخری بازیگر سینما وتلوزیون ایران که مدتی است به همراه خانواده اش یعنی همسر و دو دختر خردسالش در بلژیک زندگی می کند، عکس جدیدی از خود و دخترانش در حال پیاده روی، منتشر کرد. او در شرح این عکس نوشت:

همین الان که این پست رو دیدی پاشو برو کنار خانوادت و تا میتونی از حضورشون لذت ببر، اینجا توی اینستاگرام هیچ خبری نیست.

Screenshot_2021-01-09 Shahrokh Estakhri شاهرخ استخری ( shahrokh_estakhri) • Instagram photos and videos(1)

شاهرخ استخری (زاده ۱۴ مهر ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد. وی که به واسطۀ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرده بود، برای مدت ۵ سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت؛ همین موضوع باعث گردید تا پس از بازگشت مجدد به تلویزیون و بازی در مجموعه‌هایی چون آمین و… استقبال خوبی از کارهای وی صورت نگیرد.او در مصاحبه‌ای (برنامه دورهمی) اعلام داشت: علت منفی شناخته شدن شخصیت او و پیشنهاد بازی کردن در نقش‌های منفی از سوی تهیه‌کنندگان به وی؛ از تاثیر نقش‌هایش در دو سریال ابتدایی اش نشاًت گرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ افزایش ۱۰ میلیون تومانی ۲۰۶

ش ژانویه 9 , 2021
با وجود اعلام موافقت‌ها با افزایش قیمت کارخانه خودرو این بازار طی یک هفته اخیر افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده است به طوری که پراید ۱۱۱ از ۱۲۲ میلیون تومان در هفته گذشته، امروز به ۱۲۵ میلیون تومان رسیده است. در هفته گذشته خبر مخالفت دیوان محاسبات با شورای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000