تداوم سرمایه‌گذاری‌های توتال در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر

5ff9bdddefc4f_5ff9bdddefc52 مدیرعامل توتال اعلام کرد که سرمایه‌گذاری این شرکت در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر در سال ۲۰۲۱ ادامه می‌یابد.

پاتریک پویان اعلام کرد که توتال در سال ۲۰۲۱، به همان اندازه پارسال در اضافه کردن دارایی‌های مربوط به انرژی‌های تجدید پذیر فعال است.

توتال در تلاش است وابستگی خود به نفت را کاهش دهد و به سمت برق و انرژی‌های تجدید پذیر سوق یابد، هدف توتال این است که ظرفیت تولید انرژی تجدید پذیر ناخالص ۹ گیگاواتی خود را تا سال ۲۰۲۵ به ۳۵ گیگاوات برساند.

مدیرعامل توتال اظهار کرد که بودجه سرمایه‌گذاری این شرکت برای برق و انرژی‌های تجدید پذیر در سال ۲۰۲۱ فراتر از ۲ میلیارد دلار است.

پویان در پاسخ به این پرسش که آیا توتال هنوز در آینده به دنبال اکتشاف نفت است یا خیر، گفت: این شرکت روی هزینه تمرکز می‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دولتی‌ها چقدر مالیات نمی‌دهند؟

ش ژانویه 9 , 2021
در حالی که محاسبات کارشناسی نشان می‌دهد حداقل مالیات بر حقوق کارکنان بخش عمومی باید بیش از ۲۵ هزار میلیارد باشد، دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۰، این رقم را کم‌تر از ۱۶ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است. روند بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق مجلس شورای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000