جاسوسی واتساپ از شماره‌های خصوصی / از پیام‌رسان آمریکایی همچنان استفاده خواهید کرد؟

5ff98bf05f4a8_2021-01-09_14-26 نتایج نظرسنجی خبرفوری درباره پروتکل‌های جدید واتساپ نشان می‌دهد بخش بزرگی از مخاطبان این پیام‌رسان دیگر از آن استفاده نمی‌شود.

واتس اَپ بجز حوزه اتحادیه اروپا، کاربران دیگر نقاط جهان را مجبور به اشتراک گذاری شماره تلفن خصوصی و اطلاعات شخصی‌شان با فیسبوک می‌کند.

در این راستا، مردم باید تا ۸ فوریه با شرایط جدید خدمات موافقت کنند یا در ماه آینده دسترسی به «واتس اَپ» آن ها قطع خواهد شد.

این اقدام واتس اَپ که در واقع از شرکت بالادستی اش فیسبوک آب می خورد با انتقاد شدید کاربران در سراسر جهان مواجه شده است بخصوص اینکه این پیام رسان کاربران حوزه اتحادیه اروپا را از این قاعده مستثنی ساخته است و بخشی از این انتقادات متوجه تبعیض آشکار در این مقررات جدید است.

نتایج نظرسنجی خبر فوری در این زمینه نشان می‌دهد نیمی از مخاطبان خبرفوری به‌دنبال این تصمیم دیگر از واتساپ استفاده نخواهند کرد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ کامنت بگذارید و نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خواننده ایرانی در حمله به کنگره آمریکا/ ویدئو

ش ژانویه 9 , 2021
مجید خراطها با یک ویدئو، دست ساسی مانکن را رو کرد. مجید خراطها ویدئویی که به گفته هوادارانش شبیه‌سازی شده است را منتشر کرد که در آن گویی در حال حمله به کنگره آمریکا هستند و آقای خواننده و همراهانش شعار می‌دهند: «ترامپ‌و پس نگیریم آروم نمی‌گیگیریم!» این ویدئو که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000