جرج کلونی: خانواده ترامپ به زباله‌دان تاریخ پیوستند

5ff96a782af7b_5ff96a782af7d بازیگر معروف هالیوود در واکنش به شورش‌های ویرانگر در کاخ کنگره آمریکا اعلام کرد، دیگر خانواده ترامپ به زباله دان تاریخ رفتند.

جرج کلونی اخیراً اعلام کرده که شورش‌ها در کنگره آمریکا دونالد ترامپ و خانواده اش را به زباله دان تاریخ فرستاده است.

این کارگردان و بازیگر در واکنش به رویدادهای اخیر و بالا رفتن طرفداران ترامپ از کاخ کنگره برای توقف انتخاب رسمی جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا، این صحبت‌ها را انجام داده است.

بعد از این اتفاق و شورش‌ها که به مرگ پنج نفر منجر شد، مقامات رسمی خیلی زود مجلس سنا را ترک کردند.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، کلونی در پادکستی گفته است دیدن این شورش در تلویزیون ویرانگر بوده است. او همچنین برای توصیف این حادثه از اصطلاح کاهی که کمر شتر را خرد می‌کند، استفاده کرد.

کلونی همچنین ادامه داد: این موضوع، دونالد ترامپ، دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا و تمامی خانواده او را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد. نام او برای همیشه یادآور شورش خواهد بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکسن ایرانی تا خرداد ۱۴۰۰ به بازار می آید

ش ژانویه 9 , 2021
عضو کمیته علمی مقابله با کرونا، گفت: تصمیم استفاده از واکسن ایرانی در راستای حفظ عزت ملی گرفته شد. به گزارش خبرگزاری مهر، پیام طبرسی، در برنامه «طبیب» با اشاره به اینکه تصمیم استفاده از واکسن ایرانی در راستای حفظ عزت ملی ایران گرفته شد، عنوان کرد: کشوری که ما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000