جهانگیری به طرح ادعای ناکارآمدی دولت توسط برخی مسئولان: اگر شما بودید، نه تنها نظام که ایران را هم از دست داده بودید

سیاسی/ دولت 5ff8b73b9827a_5ff8b73b9827e معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر گروهی به جز دولت ما سرکار بود در مقابل جنگ اقتصادی، کل ایران را از دست می‎داد.

اسحاق جهانگیری اظهار کرد: یک لحظه به خاطر اینکه دیگران چه میگویند اجازه نمی دهیم کار دولت کند شود. خیلی ها به دنبال این هستند که بگویند این دولت فلان کار را نکرد، خیلی ها به ناحق اتهاماتی به دولت میزنند و میگویند ناکارآمد است، هرکس دیگر و گروه دیگری بود در مقابل این جنگ جمهوری اسلامی که هیچ ، ایران را از دست می داد.

وی افزود: این تیم کارکشته ای بود که توانست در مقابل این جور آدمی که حالا شماها بخش هایی از رفتارش نسبت به ملت و کشور خودش را دارید می بینید، کار را جلو ببرد.

جهانگیری در ادامه گفت: سردار سلیمانی در این دوره 20 ساله ای که در سپاه قدس بود یک آمریکایی به خودش اجازه می داد که فکر کند می تواند سردار مهم ما اینگونه شهید کند که این آدم این کار را کرد؟

وی در ادامه گفت: ما به چنین کسی روبرو بودیم. در چنین شرایطی ما کشور را اداره کردیم. البته به فضل الهی و هدایت های رهبری که در اصل بود و همکاری مردم که بالاترین ضریب را دارد و دولت هم در حد خودش تلاش کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هشت فیلمی که جز شرمندگی ثمره‌ای برای سازندگانشان نداشتند

ج ژانویه 8 , 2021
گاهی عملکرد فیلم‌ها به اندازه‌ای در گیشه فروش ضعیف است که صاحبان آثار، از اکران آن‌ها منصرف می‌شوند. برخی فیلم‌های سینمایی در گیشه شکست خوردند و باعث شدند که استودیو سازنده آن‌ها میلیون دلار ضرر کنند. برخی فیلم‌های سینمایی در گیشه شکست خوردند و باعث شدند که استودیو سازنده آن‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000