حشد الشعبی: ترامپ از این به بعد در خانه خود نیز امنیت نخواهد داشت

سیاسی/ بین الملل 5ff85b6208037_5ff85b620803b سازمان حشد شعبی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا از این بعد در منزل خود نیز امنیت نخواهد داشت.

به گزارش خبر فوری و به نقل از بغداد الیوم، سازمان حشد شعبی با صدور بیانیه ای به صدور حکم جلب دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از سوی سیستم قضایی عراق واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: ما از این حکم شجاعانه حمایت می کنیم. عراق بخشی از شورای پلیس اینتر پل است و بر اساس صدور این حکم، پلیس بین الملل باید با بغداد همکاری کند.

به نوشته این بیانیه، از امروز به بعد، ترامپ تحت هیچ عنوانی نمی تواند وارد عراق شود.

در این بیانیه تاکید شده است: این اقدام یک نقطه آغاز برای صدور احکام قضایی علیه کسانی که با طرف آمریکایی همکاری کرده اند، به شمار می رود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این تنها یک واکنش قضایی است و واکنش بعدی از داخل آمریکا صورت خواهد گرفت. ترامپ حتی در خانه خود نیز امنیت نخواهد داشت.

روز گذشته، دستگاه قضایی عراق حکم بازداشت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به دلیل جنایت ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس صادر کرد.

قاضی ویژه دادگاه تحقیق الرصافه که مسئولیت پرونده جنایت ترور شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را برعهده دارد، حکم بازداشت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را بر اساس ماده ۴۰۶ قانون مجازات عراق صادر کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ترامپ این هفته استیضاح می‌شود

ج ژانویه 8 , 2021
سیاسی/ بین الملل برخی خبرگزاری ها از امکان استیضاح رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در هفته جاری خبر داده اند. کاترین کلارک، نایب رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رای گیری درباره طرح استیضاح ترامپ در هفته جاری خبر داد. پیش نویس طرح استیضاح ترامپ به دلیل سوء استفاده وی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000