اعتراف بایدن به برخورد متفاوت پلیس با شورشیان هوادار ترامپ

سیاسی/ بین الملل 5ff7658e42fd1_2021-01-07_23-18 رئیس جمهوری منتخب آمریکا به برخورد متفاوت پلیس با شورشیان هوادار ترامپ و معترضان به نژادپرستی اعتراف کرد و گفت: این رفتار کاملا ناپذیرفتنی است.

جو بایدن روز پنج‌شنبه در سخنرانی خود که برای معرفی گزینه وزارت دادگستری انجام شد، افزود: هیچ کس نمی تواند به من بگوید که اگر آنها روز گذشته گروهی از معترضین زندگی سیاه پوستان بودند ، با آنها بسیار متفاوت رفتار می شد. همه ما می دانیم که این درست است.

چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: هیچ کس نمی‌تواند به من بگوید که اگر گروهی از «زندگی سیاهان مهم است» اعتراض داشتند، دیروز با آنها بسیار متفاوت از جمعیت اراذل و اوباشی که به کنگره حمله کردند برخورد می شد. همه ما می دانیم که این درست است. و این ناپذیرفتنی است.

بایدن که قاضی مریک گارلند را برای دادستانی کل آمریکا معرفی می‌کرد، اضافه کرد: اکنون زمان بازگرداندن "صداقت و استقلال" دستگاه دادگستری است که بسیار آسیب دیده است.

وی تاکید کرد:ما بیش از هر چیز باید احترام، یکپارچگی و استقلال وزارت دادگستری را در این کشور که به شدت آسیب دیده است، بازگردانیم.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا تصریح کرد: شما برای من کار نخواهید کرد. شما وکیل رئیس جمهوری یا معاون رئیس جمهوری نیستید. وفاداری شما به من نیست بلکه به قانون، قانون اساسی و مردم این ملت برای تضمین عدالت است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رانت فولاد؛ چرا وزیر صنعت باز هم راه خطا را می رود؟

پ ژانویه 7 , 2021
روز ۱۶ دی ماه، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت از تغییر قیمت پایه عرضه شمش فولادی در بورس کالا از ۸۰ درصد کشور‌های همسود به ۷۰ درصد خبر داد؛ تصمیم که با واکنش های متعددی روبرو شده است. روز ۱۶ دی ماه، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت از تغییر قیمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000