ما برای بازگشت آمریکا آغوش باز نمی‌کنیم

سیاسی/ سیاست خارجی 5ff72e2b42711_2021-01-07_19-22 معاون سیاسی وزیر خارجه، در گفت‌وگو با NHK ژاپن گفت: آمریکا تحریم‌ها را لغو کند، غنی‌سازی ۲۰ درصدی را متوقف می‌کنیم.

سید عباس عراقچی در گفت‌وگو با NHK ژاپن گفت: آمریکا تحریم‌ها را لغو کند، غنی‌سازی ۲۰ درصدی را متوقف می‌کنیم.

او افزود: زمانی که تحریم‌های اقتصادی دوباره برداشته شود و زمانی که ایران بار دیگر از برداشته شدن تحریم‌ها سود ببرد، ما به آسانی می‌توانیم به اجرای تعهداتمان بازگردیم. ما برای بازگشت احتمالی آمریکا به برجام ذوق زده نیستیم. ما برای بازگشت آمریکا آغوش باز نمی‌کنیم، این به آنها بستگی دارد که چه تصمیمی بگیرند.

عراقچی اظهار کرد: ایرانیان طی ۴ سال گذشته درد و رنج زیادی را به دلیل تحریم‌ها متحمل شده‌اند و ما مطمئنا حتی یک دقیقه نیز برای رفع تحریم‌ها از دست نخواهیم داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شرکت مدرنا: مدت اثربخشی واکسن ما احتمالاً دو سال است

پ ژانویه 7 , 2021
مدیر اجرایی شرکت مُدرنا روز پنج‌شنبه گفت واکسن کووید-۱۹ تولید این شرکت احتمالاً حداکثر تا دو سال فرد دریافت‌کننده را در برابر بیماری کرونا مصون می‌کند. استفان بانسِل با این حال گفت که در این باره هنوز به ارزیابی قطعی نرسیده است. او گفت این واکسن در برابر نوع جهش‌یافته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000