جمهوری خواهانی که از ترامپ جدا شدند

سیاسی/ بین الملل 5ff721d45aa42_2021-01-07_18-29 یکی از نتایج حوادث دیروز جداشدن برخی از سرشناس‌ترین چهره‌های جمهوری خواه از ترامپ بود.

میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوری خواه مجلس سنا یکی از این افراد است که از روزهای قبل عدم حمایت از ترامپ در موضوع تقلب در انتخابات را رسانه‌ای کرده بود و دیروز هم به ترامپی‌ها در داستان آرای الکترال پشت کرد.

سناتور لیندسی گراهام، یار غار ترامپ بود که با جمله «کافی، کافی است» راه خود را از ترامپ جدا کرد. وی گفت به من گفتند 66 هزار نفر زیر 18 سال در جورجیا رای دادند اما یکی را هم نتوانستند به من نشان دهند. آنها گفتند 8 هزار دزد در زندان رای دادند و یکی را هم نتوانستند ثابت کنند.

میک ملوانی رئیس سابق دفتر کاخ سفید که از سمت نماینده ویژه در ایرلند استعفا کرد.

رونا مک دانیل رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان که شورش در کنگره را خلاف میهن پرستی دانست و به شدیدترین وجه آن را محکوم کرد.

کوین مک کارتی رهبر اقلیت جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان نیز ترامپ و شورشیان را محکوم کرد و آنها را ضد آمریکایی خواند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش هالیوودی‌ها به محاصره ساختمان کنگره توسط هواداران ترامپ

پ ژانویه 7 , 2021
سینماگران آمریکایی به آشوب شب گذشته هواداران ترامپ در ساختمان کنگره آمریکا واکنش نشان دادند. به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، هالیوودی ها و بسیاری از مردم آمریکا شب گذشته (۶ ژانویه) با نفرت و هراس به حامیان دونالد ترامپ رییس‌جمهوری آمریکا که در اعتراض به نشست کنگره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000