رژیم صهیونیستی به‌زودی سفارت‌هایش را در بحرین و امارات افتتاح می‌کند

سیاسی/ بین الملل 5ff705be77353_5ff705be77355 پس از تعویق مجدد سفر بنیامین نتانیاهو به امارات و بحرین، روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی نوشت، سفر وی احتمالا ماه آینده برای افتتاح دو سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی و منامه انجام شود.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای "الشرق الاوسط"، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی «ایتان نائیه» را به عنوان سفیر موقت این رژیم در ابوظبی منصوب کرد.
نائیه، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آنکارا است که در پی تنش در روابط این رژیم و ترکیه در سال ۲۰۱۸ از این کشور اخراج شد و از آن زمان هیچ سمتی را عهده‌دار نبوده است.

این روزنامه همچنین اشاره کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به امارات و بحرین به منظور افتتاح سفارت این رژیم در این دو کشور است.

الشرق الاوسط به نقل از منابع رژیم صهیونیستی آورده است که نتانیاهو قرار است در سفر خود به بحرین و امارات که احتمالا ماه آینده و قبل از انتخابات کنست صورت گیرد، سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی، کنسولگری در دبی و سفارت این رژیم در منامه را افتتاح کند.

این منابع تاکید کردند که دو هیئت اسرائیلی از دو هفته پیش به منظور زمینه‌سازی برای سفر نتانیاهو به امارات و بحرین سفر کرده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ایجاد بورسیه به یاد دانشجویان قربانی هواپیمای اوکراینی

پ ژانویه 7 , 2021
دانشگاه "تورنتو" در یادبود دانشجویان قربانی پرواز تهران-کی‌اف یک صندوق برای اعطای بورس ایجاد کرد. در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی،‌ ۸ نفر از اعضای جامعه دانشگاهی دانشگاه تورنتو جان خود را از دست دادند که ۶ نفر آنها دانشجوی این دانشگاه بودند. دانشگاه تورنتو اعلام کرد: از دست دادن این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000