انتقاد شدید حریرچی از مدعیان ضد واکسن

5ff6e2d23bde9_5ff6e2d23bdee

معاون کل وزارت بهداشت، با حضور در یک برنامه تلویزیونی نسبت به کسانی که مخالف واکسن هستند و چند مراسم ترحیم برگزار می کنند، به شدت گلایه و انتقاد کرد.

ایرج حریرچی، در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما، گفت: ما هر گونه تجمع را تخلف می‌دانیم.

وی با اشاره به روند نزولی آمار کرونا، افزود: در چنین شرایطی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید صعودی شود نه اینکه فکر کنیم همه چی تمام شده است.

معاون کل وزارت بهداشت، با اشاره به کاهش ۸۰ درصدی آمار فوتی‌های کرونا، گفت: این روند نباید باعث شود روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم نزولی شود.

حریرچی ادامه داد: ما باید از رفت و آمدهای غیر ضروری پرهیز کنیم و این درست نیست که به هر بهانه‌ای تجمع برگزار شود.
معاون کل وزارت بهداشت با انتقاد از برگزاری چند تجمع برای یک مراسم ترحیم، افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا با هر گونه تجمع مخالف است.
حریرچی با تاکید بر اینکه هیچ کس از مقامات رسمی نباید فعلاً از واکسن حرف بزنند، گفت: در شرایط کنونی غیر از وزیر بهداشت، کسی نباید پیرامون واکسن صحبت کند.

وی افزود: وجود هر گونه واکسن کرونا در ناصرخسرو کذب است و من از مردم می‌خواهم فریب اینگونه ادعاها را نخورند و سراغ این مکان‌ها نروند.
معاون کل وزارت بهداشت، در مورد پیک بعدی کرونا، گفت: رخداد پیک بعدی ویروس، بستگی به رفتار ما و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارد.
حریرچی تاکید کرد: متأسفانه پیرامون استفاده از واکسن، چهار گروه در جامعه ادعا می‌کنند.

وی افزود: کسانی که ادعای دین دارند، ببینند مراجع تقلید چکار می‌کنند و بعد حرفی را بزنند.
معاون کل وزارت بهداشت گفت: کسانی که مدعی مخالفت با واکسن هستند، آیا تا به حال واکسن نزده اند. این قبیل افراد آستین خود را بالا بزنند ببینیم در دوران کودکی واکسن نزده اند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نادر طالب‌زاده: اگر به کشورتان فحش بدهید، زودتر ویزای آمریکا می‌گیرید

پ ژانویه 7 , 2021
دبیر جشنواره مردی فیلم عمار گفت: یکی از بندهای ویزای آمریکا این است که اگر خیلی خوب به کشورتان فحش بدهید و سیاه‌نمایی کنید، زودتر ویزا می‌گیرید. در ادامه ویژه برنامه تلویزیونی جشنواره عمار، نادر طالب زاده دبیر جشنواره خطاب به کارگردان مستند «تروکاژ» گفت: شما خیلی جسور بودید که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000