ماجرای دعوا بین 2 نماینده جمهوری خواه و دموکرات آمریکا

سیاسی/ بین الملل 5ff6d33855e17_2021-01-07_12-54 خبرنگار PBS ماجرای دعوا بین دو نماینده جمهوری خواه و دموکرات را در توییتر توضیح داد.

لیزا دسجاردینز در رشته تویتت هایی نوشت:

جمهوری خواهان به توصیف شورش توسط لمب، نماینده دموکرات اعتراض کردند. پلوسی تلاش کردجلوی آن را بگیرد. جمهوری خواهان به داد و فریاد زدن ادامه دادند. سپس دموکراتها هم شروع به داد و بیداد کردند.

لیزا می‌گوید: دیدم اندی هریس جمهوری خواه با دموکراتها مواجه شد، طعنه زد و حرکاتی را انجام داد که گویا خواهان نبرد است. دموکراتها بلند شدند و ناگهان تعداد زیادی از آنها از آن سوی صحن به سمت جایی که هریس ایستاده بود رفتند. جمهوری خواهان نیز همین کار را کردند. یکی از نگهبانان چماق بدست وسط آنها پرید و به سرعت آنها را از هم جدا کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لایحه بودجه ۱۴۰۰ برای فروپاشی کشور تنظیم شده است

پ ژانویه 7 , 2021
سیاسی/ مجلس رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: وقتی لایحه بودجه ۱۴۰۰ دولت به مجلس تقدیم شد، برآوردهای اولیه این بود که این لایحه قابل دفاع نیست. الیاس نادران صبح امروز (پنجشنبه) در نشست خبری اظهار کرد: یکی از وارد کننده‌ها با استفاده از بابت ارز ۴۲۰۰ تومانی، از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000