ساسی مانکن به ایران بازگشت؟

5ff6bdfad8b78_5ff6bdfad8b7a ساسان حیدری یافته ملقب به «ساسی مانکن» با انتشار یک ویدئو در صفحه اینستاگرامش از بازگشتش به ایران خبر داد.

او پیش از این با انتشار یک پست در اینستاگرام، بلیت پرواز به تهران را به نمایش گذاشته بود ولی برخی گمانه زنی ها حاکی بود او قصد بازگشت ندارد.

با این وجود ساسی مانکن حالا ویدئویی در فرودگاه امام خمینی منتشر کرده است که نشان می دهد او در تهران است.

ساسی مانکن پیش از خروج از ایران در جریان انتخابات ریاست جمهوری با حمایت از مهدی کروبی جنجالی شده بود. او در سالهای اخیر با آهنگ هایی که در میان نوجوانان ایرانی هوادارانی پیدا کرد، جنجالی شد.

انتشار این ویدئو واکنش‌های زیادی داشت و عموما دستمایه شوخی شد اما در این بین، بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی اصل ماجرا را جعلی خواند و نوشت:

با انتشار ویدئویی جعلی، ساسی مانکن در حال جنجال سازی ست و مدعی حضور در ‎تهران است. پلیس فرودگاه ورود چنین فردی را ‎تکذیب کرده و دوگانه ای دیگر؛

سندروم تکثیر «تتل ایسم» و «محسن افشانی ایسم» یا تلاش برای ایجاد اخلال در اذهان عمومی در سالروز ‎هواپیمای اوکراینی؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تولید بومی ضدعفونی کننده سطح با خاصیت ماندگاری به مدت ۷۲ ساعت!/ ۹۸ درصد از بیمارستان‌های انگلستان و آمریکا از محلول‌های پایه آب، به جای الکل استفاده می‌کنند/ بهتر است از مواد پایه‌آب به جای الکل استفاده شود/ قیمت نهایی پایه آب، یک پنجم الکل است

پ ژانویه 7 , 2021
مدیر عامل هلدینگ آریافزان جاوید درخصوص محلول ضدعفونی کننده اسپیور گفت: با شیوع ویروس کرونا از یک‌سری فرمولاسیون مربوط به مواد ضدعفونی کننده استفاده کردیم و از دو ماه گذشته وارد بازار شدیم. اکبر گندم‌کار در گفتگو با خبر فوری به ویژگی محلول‌های پایه آب اشاره و اظهار کرد: حدود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000