توضیح وزارت بهداشت درباره ماجرای شناسایی دومین فرد مبتلا به کرونای جهش یافته

5ff5fc5288406_5ff5fc5288409

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: همسر فردی که به کرونای جهش یافته مبتلا شده بود نیز کرونا مثبت است، اما اینکه آیا کرونای او هم جهش یافته است یا خیر، بعد از آمدن جواب آزمایش ژنی مشخص می شود.

دکتر علیرضا رئیسی درباره احتمال شناسایی دومین نفری که به ویروس کرونای جهش یافته مبتلا شده است، گفت: بعد از شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا جهش یافته در کشور، اطرافیان و همسر این فرد هم تست شدند. همسر این فرد علائمی داشت که مورد بررسی قرار گرفت و تست او هم کرونا مثبت شد.

وی افزود: اما اینکه آیا کرونای همسر این فرد هم مبتلا به کرونای جهش یافته ای است که در انگلیس شاهدیم یا خیر، هنوز مشخص نیست. آزمایش روی این فرد به انستیتو پاستور ارسال شده و امیدواریم تا فردا پاسخ آماده شود.

رئیسی ادامه داد: بنابراین همسر فردی که به کرونای جهش یافته مبتلا شده بود نیز کرونا مثبت است، اما اینکه آیا کرونای او هم جهش یافته است یا خیر، بعد از آمدن جواب آزمایش ژنی مشخص می شود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، گفت: آن فردی هم که گفته شده بود در سنندج به کرونای جهش یافته مبتلا شده، کرونا مثبت بوده اما کرونایش از نوع جهش یافته نبوده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توصیه‌های امنیتی برای استفاده کودکان از تلفن همراه/ دسترسی کودکان را محدود کنید

چ ژانویه 6 , 2021
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به آسیب پذیری کودکان در استفاده از تلفن همراه و تهدیدات امنیتی فضای مجازی، راهکارهایی را برای کاهش آسیب پذیری کودکان به والدین ارائه کرد. امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا، گسترش آموزش از راه دور و مجازی استفاده از تلفن همراه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000